czwartek, 28 marca 2013

Pierwsze potwierdzone wygrane za klikanie:)

Dwa tygodnie temu przedstawiałam Wam stronkę, na której za klikanie "Lubię to" na facebook'u można zdobywać punkty, które później zamieniamy na nagrody. Podeszłam do niej nieco sceptycznie, bo moje przyjaźnie z takimi stronkami zazwyczaj kończyły się szybko i nie wnosiły ze sobą nic oprócz straconego czasu. Ale co tam, warto spróbować. I zgodnie z obietnicą postanowiłam zdać Wam dziś relację, czy warto :)

Punkty nabija się dość szybko, wystarczy na stronkę poświęcić dosłownie kilka-kilkanaście minut dziennie (więcej nie ma po co bo ilość linków do klikania jest ograniczona) i już po paru dniach można nazbierać ilość, którą można na coś wymienić. Oczywiście poszperałam wcześniej w internecie, jak to jest z tymi nagrodami i najlepszym, najpewniejszym wyborem okazały się doładowania.
Żeby nie być gołosłowną, wrzucam PrtSc moich nagród :) Na każde z tych dwóch doładowań czekałam 2 dni robocze.


Nie jest to sporo, ale nawet doładowanie za piątaka drogą nie chodzi :)
Jeśli chciałybyście również poklikać to będę wdzięczna za zarejestrowanie się z reflinka: KLIK  :))


Ps. W ostatnim tygodniu z powodu nadmiaru wolnego czasu ;) zerknęłam również na kubigo, tolunę, potworka i polubiszto. Na razie namacalnych zysków nie przyniosły, jeśli jednak któraś okaże się godna polecenia i również wypłacalna - możecie liczyć na post :)


4 komentarze:

  1. toluny nie polecam. Punkty przyznają z opóźnieniem lub w ogóle,. Jeszcze nic od nich nie dostałam.
    polecam e-panel i cenneopinie
    zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że rzeczywiście coś wygrałaś, bo ja bym pewnie została oszukana- takie mam niestety szczęście ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie.. mnie nigdy na takich stronkach nie udało się nic wygrać. ale tej strony nie znałam i być może spróbuję zwłaszcza, że działa..:) dzięki!
    życzę kolejnych doładowań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń