czwartek, 14 marca 2013

LubieToTo??

Będąc jeszcze studentką nie raz poszukiwałam stronek dzięki którym siedząc w domu można zarobić jakieś grosze. Niestety większość z nich była naciągana i w ostateczności zaniechałam dalszych poszukiwań.
Później nadszedł czas, kiedy w końcu poszłam do pracy i zupełnie nie w głowie były mi takie pomysły.
Aż tu dziś, zupełnie przez przypadek, znalazłam stronkę, która oferuje gadżety, przelewy i doładowania konta za m.in klikanie "Lubię to" to na facebook'u. Nie wiem czy w to wierzyć, czy nie. Poszperałam troszkę na internecie i natknęłam się na kilka skanów wypłat i zdjęć nagród. Więc czemu by nie spróbować?
Uzbierałam dziś troszkę punktów, troszkę też przegrałam w grach  ;)
Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się pochwalić szczęśliwą wymianą uzbieranych pkt :)
A może Wy już znacie LubieToTo ?
Zapraszam do testowania stronki razem ze mną:) Czekam na Wasze opinie:)
link: LubieToTo.pl - KLIK

5 komentarzy:

  1. jeszcze nie znam tej stronki, życzę powodzenia w klikaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie znam tej stronki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym, ale przetestuję mimo, że nie jestem przekonana do takich rzeczy. A może jednak się uda coś wygrać. :P
    Napisz jak coś uda się wygrać. xD Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam do tej pory jakoś przekonana do tego typu stronek, ale spróbować można :) Oczywiście dam znać jak tylko coś uda mi się wygrać :D

      Usuń
  4. Ciekawe ciekawe :) Pomyśle nad tym. Zapraszam do siebie :) Obserwuje jako Ewa TK

    OdpowiedzUsuń