piątek, 15 czerwca 2012

sb, polska vs czechy

Uwielbiam weekendy:) W te dwa dni w tygodniu za żadne skarby świata nie zajmuję się nauką, pracą, niczym, czym zaprzątam sobie głowę od poniedziałku do piątku. Chwila dla siebie też się należy. Dla siebie i drugiej połowy.
Od kilku lat starałam się wypracować w sobie taki system, żeby wszystkie niecierpiące zwłoki sprawy pozałatwiać przed sobotą. Mogę zarywać noce na tygodniu ale na weekendzie MUSZĘ mieć po prostu wolne.
Ah, jakież życie jest wtedy piękniejsze - po każdym takim weekendzie akumulatory ładują się na maxa.

Aż głupio się przyznać, ale do tej pory nie oglądnęłam jeszcze żadnego meczu. Jutro postanowiłam się zrehabilitować i planuję ostro kibicować.

Źródło: http://www.kfd.pl/
A jak tam Wasze kibicowanie? =D

4 komentarze:

  1. ja ogladam prawie wszystkie i jutro tak samo ostry kibic ze mnie ... moze nasi wygraja trzymaj kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. JA do fanek piłki nożnej nie należe ale teraz nasze mecze oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z niecierpliwością czekałam na ten weekend, ale dopadło mnie choróbsko i czekają mnie łóżkowe dni ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak nie wiele nam brakowało do wygrania....

    OdpowiedzUsuń