czwartek, 29 marca 2012

TAG: Muszę to mieć!

Jakiś czas temu zostałam oTAGowana przez lovevehe - dziękuję:)
Nadszedł czas, żeby w końcu sprostać wyzwaniu ;)


 Zasady:
1. Napisz kto Cię zaprosił do zabawy i zamieść zasady tagu.
2. Zamieść baner tagu.
3. Wymień 5 rzeczy, które figurują na Twojej liście zakupów na najbliższy czas, albo po prostu te, które chciałabyś na tej realnej liście mieć.
4.  Bądź kreatywna i pisz bez ściągania od innych!
5.  Krótko wyjaśnij swój wybór, dozwolone wklejanie zdjęć
6.  Zaproś do zabawy 5 kolejnych osób.

1. Szczotka Tangle-Teezer

To mój numer 1 na wish liście. Noszę się z jej zakupem już od dłuższego czasu ale zawsze inne wydatki odciągają mnie od niej. Mam nadzieję, że kiedyś w końcu się uda:)


 2. Mgiełka do ciała Victoria's Secret


Uwielbiam tą serię. Moja Love Speel jest już niemalże na wykończeniu także w najbliższym czasie zamierzam zaopatrzyć  się w nową.
Może mogłybyście polecić jakiś inny, sprawdzony zapach?:)



3. Pasta do zębów Blanx Anty osad.

Co roku, gdy Słońce zaczyna rozświetlać nasze buźki sponsoruję sobie sesje przywracające biel zębom. Raz na jakiś czas są to paski wybielające, zazwyczaj jednak po prostu klasyczną pastę Blend-a-med zamieniam na wybielającą Blanx:)


4. Krem do stóp Xerial

Jako, że jestem przeciwniczką wszelkiego rodzaju pilników, tarek, nożyków do stóp, kusi mnie wypróbowanie tego złuszczającego kremiku. Ponoć silnie zmiękcza skórę, złuszcza i redukuje pogrubiony naskórek w ciągu 7 dni :) Używałyście?


5.  Długo nie mogłam zdecydować się co wpisać na piąta pozycję. Aż w końcu natchnęło mnie, żeby uplasować na niej kosmetyk który zwie się... SPONTANICZNOŚĆ.
Bo przecież nic nie jest nam tak bardzo potrzebne jak to, co podczas weekendowych zakupów popatrzy nam głęboko w oczy, złapie za rękę i krzyknie: "Musisz mnie mieć! Musisz mieć!" =D
Oo tak, właśnie to chciałabym mieć! xD


I tym optymistycznym akcentem kończę swoja listę i zapraszam do zabawy:):

8 komentarzy:

  1. dziękuję za otagowanie, ale już wypełniałam ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też go już robiłam, ale bardzo dziękuję za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej wybaczcie, ciężko zapamiętać kto już jaki tag robił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze w końcu kupic ten tangel tweezer:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta szczotka robi furorę ;d

    Pozdrawiam lady of socks

    OdpowiedzUsuń
  6. O taaaaaaaaaaaaaak! Tangle Teezer! On jest niezastąpiony! Ja od kiedy go mam nie wyobrażam sobie bez tej szczotki życia, tak mi ułatwia rozczesywanie i jest bardzo poręczna ! Polecam kochana :)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za otagowanie, ale chyba już robiłam ten tag :P
    Też chciałabym mieć szczotkę tangel tweezer ;)

    OdpowiedzUsuń